Otázky a odpovědi (FAQ)

Můj účet

Proč se musím registrovat?

Registrací lze přiřadit objednané videokurzy ke správnému účtu. Můžete poté sledovat svůj vývoj, vracet se k videokurzům, dokončovat jednotlivé lekce. Registrujte se zde.

Kde vyplním své jméno a příjmení?

V úpravě svého profilu  zvolíte záložku Editace a vyplníte kolonky Křestní a Příjmení. Změnu potvrdíte tlačítkem Aktualizovat dole.

Jaké osobní údaje shromažďujete?

Pro možnost poskytnutí služby je nezbytné od Vás získat jméno a příjmení (pro vystavení faktury a certifikátu), dále IP adresu při registraci a emailovou adresu pro veškerou komunikaci s Vámi.  O tomto jste informováni v Podmínkách a s tímto souhlasíte při odeslání objednávky.  Tyto údaje nejsou poskytovány třetím stranám. Poskytovatel služby je registrován pod reg. číslem 00073459 na Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Kde nastavím jméno zobrazené na certifikátu?

V úpravě svého profilu  zvolíte záložku Editace a vyberete si v kolonce Jméno na certifikátu. Změnu potvrdíte tlačítkem Aktualizovat dole.

Online kurzy

Co je videokurz?

Videokurzy jsou moderní formou školení. Kdykoliv můžete shlédnout jednotlivé lekce online, vracet se k nim a postupně se zdokonalovat.

Jak objednat videokurz?

  1. Přihlaste se, případně zaregistrujte, pokud ještě nejste přihlášení.
  2. Vyhledejte si kurz v katalogu.
  3. Na stráce kurzu ve spodní části klikněte na Chci video kurz nebo Přidat do košíku.
  4. Pokud je kurz placený, objednávku vytvoříte přidáním kurzu do Košíku  a následnou úhradou vybranou platební metodou bude kurz aktivován. Instrukce naleznete po dokončení objednávky.
  5. Pokud je kurz zdarma, kurz se přidá k Vašemu profilu  a ihned můžete začít studovat.

Jak procházet videokurz?

Jakmile kurz obdržíte, lze na jeho stránce procházet jednotlivé lekce, postupně či ve Vámi zvoleném pořadí. Každou lekci, kterou považujete za dokončenou, můžete dokončit tlačítkem Dokončeno, které se nachází na konci každé lekce. Vývoj dokončení kurzu se zobrazuje v přehledu dokončených položek. Pro úspěšné dokončení některých kurzů je potřeba, abyste dokončili určitý počet lekcí. Po dokončení některých kurzů obdržíte následně certifikát o absolvování daného kurzu.

Jak získám certifikát?

Jakmile dokončíte počet lekcí potřebných k úspěšnému dokončení kurzu, na hlavní stránce kurzu se ve spodní části zobrazí tlačítko Dokončit kurz. Po jeho stisknutí obdržíte osvědčení o absolvování kurzu, které si můžete stáhnout, vytisknout, či přiložit ke svému životopisu. Osvědčení o absolvování lze získat ke každému kurzu, jakmile jej dokončíte!

Mohu kurzy někomu darovat?

Ano. Kurz je vždy přiřazen uživateli, který má svůj účet. Můžete kurz objednat někomu jinému, ale ten musí mít svůj účet. V takovém případě tuto informaci zadáte do poznámky v pokladně. A je nutné vybrat metodu platby „převod na bankovní účet“. Při online platbě by se totiž kurz ihned aktivoval Vám. Další možností je využít dárkové poukazy.

Jak vypadá výukový systém?

Co je třeba mít?

Daný kurz lze přehrávat pouze s internetovým připojením z počítače, notebooku, tabletu nebo chytrého telefonu.

Pro spuštění potřebujete jakýkoliv internetový prohlížeč (Internet Explorer, Edge, Chrome, Opera, Firefox…).

Není nutné mít nainstalované kancelářské aplikace Microsoft Office. Jen v případě, že si chcete sami vyzkoušet předváděnou látku. Stažení bezplatné zkušební verze Microsoft Office je možné zde.

Převážná většina lekcí je předváděna na verzi Microsoft Office 2016, ale dané postupy by měly fungovat i na jiných verzích.

Nejde mi spustit lekce

Pokud se nepřehrává lekce, zkuste vyčistit pamět prohlížeče nebo použijte jiný prohlížeč. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte podporu.

Můžu prohlížet kurzy na mobilním zařízení?

Ano. Stačí chytrý telefon nebo tablet s internetovým prohlížečem. Doporučuje se telefon obrátit na šířku, jinak může být pro video obrazovka malá. Pokud u kurzu vidíte pouze seznam lekcí, klikněte na šipku v levém horním rohu pro skrytí seznamu lekcí.

Jak dlouho bude kurz aktivní?

Většina kurzů má časově neomezený přístup, některé kurzy ale 1 rok. Dobu přístupu vždy vidíte na hlavní stránce kurzu.

Kde si mohu stáhnout Microsoft Office?

Stažení bezplatné zkušební verze Microsoft Office je možné zde.

Platba

Musím něco platit?

Mnoho videokurzů je zdarma, jiné jsou ale placené. Registrace je však zdarma.

Co když chci fakturu na firmu?

Pokud chcete fakturu s konkrétními údaji, vyplňte je do kolonky pro poznámky v pokladně. Nebo zašlete své fakturační údaje a číslo objednávky přes kontaktní formulář nebo online chat.

Jak fungují dárkové poukazy?

Dejte svým blízkým unikátní dárek, který je podpoří v sebevzdělávání a pomůže jim zvýšit kvalifikaci. Dárkové poukazy slouží k aktivaci slevy či kurzu příjemcem. Kód poukazu příjemce vloží na aktivační stránce nebo jej zadá v Košíku či v Pokladně do kolonky „Kód kupónu“. Pokud je se jedná o poukaz na konkrétní kurz, bude kurz na uživatelském účtu aktivován po kontrole voucheru na aktivační stránce do 2 dnůDárkový poukaz obdržíte do emailu po uhrazení objednávky a je platný 3 měsíce. Pokud chcete, aby dárkový poukaz přímo obdržel jeho příjemce, stačí vyplnit kolonku „Email příjemce“ u poukazu. Můžete si také zvolit barevnou variantu.

Kde zadám slevový kód?

Pokud máte slevový kód, zadáte ho v Košíku  nebo v Pokladně do kolonky „Kód kupónu“ a stisknete Použít kupón.

Kam zadat sleovový kód

Mám slevový voucher ze Slevomatu

Pokud máte slevový voucher ze Slevomatu, nejprve je nutné se zaregistrovat a voucher zaslat na adresu elearning@itlektor.cz nebo jej zadat do tohoho formuláře. Do 2 dnů Vám bude kurz aktivován.

Jaké metody platby mohu využít?

V současné době jsou dostupné tyto způsoby:

  1. Platba přes bankovní účet, zašlete částku objednávky na účet 1063126043/3030 s variabilním číslem objednávky. Kurz bude k Vašemu účtu přidán po obdržení platby, nebo kontrole zaslaného potvrzení bankovního příkazu na email elearning@itlektor.cz.
  2. Platba přes PayPal, při platbě přes PayPal bude kurz aktivován ihned po zaplacení. Je však nutné mít registrovaný účet PayPal.
  3. Platební bránou ThePay: online platby od KB, České spořitelny, Raiffeisenbank, mBank a platebními kartami. Při využití online platby Vám bude kurz aktivován ihned po zaplacení.

Dostanu účtenku EET?

Ne. Vzhledem k tomu, že platba probíhá bezhotovostně přes bankovní účet a zároveň obdržíte fakturu, a platba přes registrovaný PayPal účet EET nepodléhá.

Chci změnit obsah košíku

Na stránce košíku můžete odebrat položky značkou s křížkem a poté košík opět naplnit vybranými kurzy.

Provizní systém

Jak se zapojím do provizního systému?

Stačí se zaregistrovat, registrace je zdarma. Všichni existující uživatelé na UmimExcel.cz mají automaticky svůj referenční kód v provizním systému.

Kde najdu referenční odkaz?

Svůj referenční kód najdete po přihlášení v sekci Provizní systém. Pro sdílení na sociálních sítích stačí kliknout na tlačítka pro sdílení ve spodní části stránky kurzu, Váš referenční kód je přidán automaticky.

Jak dlouho je evidována informace o návštěvě přes mé doporučení?

30 dní je doba od 1. návštěvy po registraci, v níž se všichni noví uživatelé přes Vaše doporučení zaevidují k Vašemu proviznímu účtu.

Kde zjistím výši své provize?

Svou provizi najdete po přihlášení v sekci Provizní systém.

Jak si mohu nechat provizi vyplatit?

Nepodnikatelé si mohou svou provizi nechat vyplatit ve formě voucheru na online kurzy portálu UmimExcel.cz. Tento voucher mohou využít sami pro sebe, nebo jej někomu darovat. Voucher má platnost 3 měsíce od data vystavení.

Podnikatelé mohou vystavit fakturu, na jejímž základě bude provize vyplacena na bankovní účet se splatností 30 dní od data vystavení. Pro plátce DPH je výše provize již s DPH.

V obou případech platí, že minimální limit pro vyplacení není stanoven. Žádosti o vyplacení se posílají na elearning@itlektor.cz nebo přes kontaktní formulář.

Jaká je výše provize?

Výše provize je 10% z útraty uživatelů, kteří se registrují přes Váš referenční kód.

Př. Vámi doporučený uživatel si zakoupí MEGA kurz Excelu za 2 990 kč, Vaše provize je 299 Kč.

Ostatní dotazy

Nenašel/la jsem odpověď

Pokud potřebujete další pomoc, možná ji najdete na stránce Jak to fungujev opačném případě je k dispozici kontaktní formulář nebo online chat.